Forts. onsdag 12/8 -09

Så där ja, nu har jag duschat och gjort i ordning så jag kan göra hemmagjord pizza, mums ;* . Väntar bara på att ugnen ska bli varm så jag kan sätta in den i en kvart så jag får mat i magen :). Men nog om det :) Nu kommer lite om min helg :)




Fredag: Jag vaknade vid 9 ungefär, tog mig en promenad med Sara och vi pratade massa minnen sedan vi var små xD Vi kom på att vi hade klättrat upp på deras hus tak och skulle sova där och se på stjärnorna och allt x'D. Efter promenaden skulle Sara, Linda & Robin åka hem.. Blev rätt så glad när de åkte, förutom att Sara är ju den av de 3 jag verkligen tycker om :) men men.. När det hade åkt bäddade jag min säng och la mig och sov en liten stund (a) Sedan städade jag lite, gjorde en blåbärspaj som jag, mamma & Dennis mumsade på :P och sen duschade jag och gjorde en blåbärspaj till grannarna :) Efter det gick jag ner till station och mötte upp Jimmy, träffade även Magda och hennes Markus där :) när vi kom hem blev det.. minns inte ;$ hahha :D nej men det blev att mysa lite med han, sen gjorde jag mat åt oss och Dennis :) Och Dennis är ju inte lite knäpp :P Men första killen som han gillar :D Efter det drog jag och Jimmy till statoil och mötte Marika, gick neråt torget och på vägen mötte vi Magda, Markus, Anna & Amanda, pratade lite med dom sen fortsatte vi neråt, sen kom Jennie & Keffo, kuligt ;p Sen kom Johanna med min efterlängtade tröja (a) Sen drog jag, Marika & Jimmy till någon lekplats bakom ica, sen vidare till lärkan.. Sen drog jag och Jimmy hem, och jag somnade rätt så fort :D



Lördag: Vi vaknade vid...minns inte riktigt, men vi låg kvar i sängen och mös till 12 tiden eller nå. Sen gjorde vi inte så mycket, Jimmy och Dennis nördade data den mesta delen av dagen. Jag gjorde mat och mig, Jimmy och Dennis igen :) Sen på kvällen blev det grillning med familjen & Anna-Lena :) Sen färgade jag mitt hår mörkare :) Och sen blonderade jag Jimmys hår :) Sen blev det film och mys och sova :)



Söndag: Vaknade, låg kvar en stund, åt lite pytt i panna, nördade data och mös lite :) vid typ kvart över 6 på kvällen åkte Jimmy hem :( När jag hade släppt av han åkte jag hem, pratade massa med grannen.. sen nördade jag dator en liten stund.. Sen kollade jag på film och sov :)



Måndag: Vaknade vid 10 ungefär, gick upp och  gjorde jag lite frukost och sen blev det film nästan hela dagen, förutom när det åskade och regnade och så i...4-5 timmar :( Sen blev det nörda dator coh sova :)



Tisdag: Vaknade vid 10, låg kvar i sängen och kollade på tv till halv ett :D Sen klev jag upp, sen kom det nån gubbe och ung kille och lagade dörrar:P så nu kan jag äntligen stänga min dörr igen! :D Sen satt jag ute på altan och Anna-Lena kom, jag kollade på film en liten stund, sen satte jag mig där ute igen, Kamilla, Sassa & Axelia kom in hit och pratade och jag busade med lilla Axelia :) Natha gjorde muffins som blev goa. :) Sen snodde jag Kamillas mobil och kollade på nån rolig MTV film :D Sen satte jag mig vid datorn och nördade, och sen blev det sova :)



Idag: Vaknade av sms från Andreas vid 6-7 tiden somnade om till nästa sms och så vidare :) klev upp vid 12, satte mig här en snabbsväng, duschade och nu väntar jag på maten :) Senare idag vet jag inte vad det blir.. ska lägga mig tidigt idag i alla fall och kliva upp tidigt imorgon, så blir det resten av veckan, eftersom att skolan börjar på måndag, det ska bli både roligt och tråkigt :D ny skola, nytt folk, nytt ställe :P men drygt att få massa prov och så.. men men... på fredag får jag lön :) och då blir det att åka till Örebro och handla lite :)



Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, hoppas alla är nöjda med detta långa inlägg?! :)
Det blir tyvär inga bilder.. det kanske kommer någon annan gång..

ha det så bra allihop, pusshej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0