Ole Ivars - Nei så tjukk du har blitt




Jag blir att tänka på helgen när jag lyssnar på denne ;p <3

<3

Jimmy,
det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, du är helt fantastisk.
När Marika visade smsen du skickade till henne blev jag alldeles varm och glad! du gör mig lycklig och jag vet inte vad jag ska säga för att få ut alla mina känslor för dig ;$ när du ställde en stol bredvid dig och sa att jag skulle sitta där blev jag fundersam först.. men fick ju vara nära dig så det var klart att jag ville sätta mig där!







12 bokstäver, 3 ord, 1 mening !, <3

20090725 , Jimmy Bagander , jeg elskar deg ;$ <3


Ni är det bästa som finns!

Ni är underbara <3






Jag och Mella för ca 16 år sedan ;$ <3




Fia & jag på Camilla & Tommys bröllop för vet inte hur många år sedan ;$ <3




Louise & min söta bror för miljoner år sedan ;$ <3




En till bild på mig och Mella , nakenfisar ;$ <3





Marika & jag en jobbig skol dag :D <3




Ann-Marie, Jag, Linn, Denise, Sandra, Jennie & Millan, saknar er ;$ <3





Marika, aldrig trodde jag att jag skulle få en så bra vän som dig!!!! ;$ <3





;$ <3





Sorry ;$ <3





HAHA ;$ <3





trötter ;$ <3






Nytt, trött kärlekspar ? ;$ <3

When you disapear it's gonna show..


I have been waiting all my life , for someone to come and put things right !







Would you hold me if I'm empty
Would you care if I was lost
Would you love me if I'm guilty
No matter what it cost

Would you use your knife against me
Would you cut me just to see
If I would go to heaven
But that remains to see

So welcome to my freakshow
This is who I am
Part of me is empty
But I am still a man

Welcome to my freakshow
You may never leave
This is everything I know
For your's is hard to believe

I can't sleep
Everything makes me fall
I can't think
Cuz' of you, dreams come true<3

Tisdag 28/7 - 09

jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera min blogg igen! fy skäms på mig!! Men nu ska det bli skärpning (: helgen var fantasktisk som sagt.. vill tillbaka!!
den här veckan är jag fullt upptagen, så vi får väl se om jag hinner blogga, ska väl i alla fall försöka! :) Igår jobbade jag och sen sov bort typ hela dagen, idag har jag med jobbat, tog extra lång tid nu när jag har så ont i ryggen, men har ju Renbro att skylla på så :) han snurrade in mig i en bil dörr när vi dansade -.-' men men :D imorgon ska jag till Lindesberg till lasarettet :/ trött på att åka dit... åkt dit varannan månad typ i två år i rad :/ JOBBIGT!!! Efter Lindesberg ska jag träffa Sabina :) det ska bli kul, har inte träffat henne eller umgåtts med henne på evigheter, så de är på tin att det händer!!!! :D på torsdag blir det att jobba, sen packa :D på fredag åker jag med tåget till Värnamo och är framme vid 15.30, då ska Louise och Alexandra möta upp mig på stationen! ska bli väldigt kul att träffa dem igen, snart 6 år sedan ju :/ men men :D blir att umgås med Louise hela helgen, hoppas jag får träffa Jenny med! så vi tre blir återförenade! saknar vårt gäng!! :( hihihihihihihi!! :D Åker hem på söndag och är hemma med tio bussen! :) på måndag blir det jobb igen! :D
men men, jag vill tillbaka till hedparksfestivalen, och träffa KLAS igen!!!!! fy fan vad jag har saknat han!! gamla goa minnen med han, haha, även om vi bara pratade i 5-10 minuter så kändes det som vi snackade i en evighet.. Klas, du måste komma till Milles och hälsa på oss igen!! :D
Träffade massa nytt folk meed, massa trevliga. Och Koponen var ju där med, ujujuj på han alltså.. han var kramgo.. och ja.. Han gillade mina bröst tror jag xD Så som han klämde på dom... Sen skulle Barken vara på och klämma på dom, sen Baggen med ;P <3
Och Jimmy Bagander!!!!! ÅÅH!!!! jag saknar dig!!! Saknar att vara i din famn, du har gjort mig lycklig, du har fått mig att glömma det förflutna . Jag saknar dina kramar, jag saknar att bara få hålla om dig. Mitt hjärtas skatt!,<3<3<3<3







puss puss , nu ska jag hoppa in i duschen sen får jag se vad som händer.. hejsvejs <3

Söndag 26/7

Då är det söndag igen :( kom hem vid halv 1 tiden  och sen dess har det inte hänt något, gjorde lasagne till mig och mamma och suttit här.
Helgen har varit fantastisk :D träffat massa nytt och trevligt folk :)
Skaffade mig en ny bästa vän igår kväll med namn Tommy Barkman :D skön snubbe det där :D
Jag, Marika & Johanna dansade med massa folk, vet inte ens vad hälften hette som jag dansade med x) Jimmy dansade jag i alla fall med <3 hans pappa är underbar!! :D:D HAHA!!




En blick så varm ,
Jimmy Bagander , 25/7-09 <3

Torsdag 23 juli !

Det blev mycket flyttande på möbler igår, flyttade ut två garderober från mitt rum, en hamnade i hallaen och en i Dennis rum, den tredje garderoben stannade kvar i mitt rum fast hamnade inne i ett hörn, och flytta på tvn själv var inte det lättaste. Tvn, dvdn och stereon höll på att åka ner i golvet, tur man har reflexer ibland! Sen gjorde jag och mamma smörgåstårta ! Och satte mig och vilade en stund på altanen och pratade med mamma, Anna-Lena & Jaine, sen när Jaine hade gått kom Jimmy och vi försökte komma på vad den platsen han ska till i Skåne på söndag hette.. Minns inte vad vi kom fram till, det var någonting mellan Ängelholm och Hässleholm i alla fall :) Sen blev det sova, idag har jag inte gjort så mycket än, väntar på mormor och Örjan, då blir de smörgåstårta som sagt... sen kan jag börja plocka i ordning lite kläder.. och massa annat.. plocka klart på rummet! :D
En dag(imorgon) kvar tills vi åker till Tyfors! KUL!! :D och bara 8 dagar till jag åker neråt till Värnamo ! :D

Nu vet jag inte vad jag ska skriva nu, för nu kommer mormor och Örjan

hare!





pusshej! <3

Onsdagen den 22/7

Igår var jag i Örebro.. Köpte ingenting åt mig alls.. Men vi var till Eagle Sports och köpte nya skridskor till Dennis.. Där inne var det även en kille från Karlskoga som skulle köpa ett par, lite komiskt att han och Dennis satt och "värmde upp" skridskorna exakt samtidigt och de satt likadant (; och sen hände en "liten olycka", men det behöver vi inte ta här, tycker så synd om han (; HAHA.. menmen... sen åkte vi till Willys och handlade lite mat..sen vidare till Biltema och sen Wessles (: Hela vägen hem kände jag mig snurrig och började undra vad som var fel, började även kallsvettas, så när jag kom hem la jag mig på soffan och slocknade direkt.. tog tempern och hade 39,2 :/ och spydde några gånger också.. Men tog det lugnt och började tömma några skåp i mitt rum... Hittade några gamla böcker som var mammas, som hon skulle slänga, men jag behöll dom för de verkade bra, så vid 23.00 igår kväll började jag läsa "Oskuld" , satte mig vid datorn lite men kunde inte släppa boken, vid kvart i 12 knackade det på balkongdörren och jag blev livrädd, kollade vem det var och där ute stog Jimmy och skrattade åt mig :D Han ville ha lite bakpulver för han skulle baka bröd för han var hungrig och inga affärer var öppna så.. vid 03.00 inatt hade jag läst ut boken :) sedan somnade jag och klockan ringde vid 7 men låg kvar i sängen och somnade om, mamma väckte mig vid 10 och sa att hon åkte och handlade, låg kvar till halv 11 gick upp och åt frukost och gick och jobbade... Nu har jag precis kommit hem och är klar för den här veckan. :) Senare idag ska jag börja leta rätt på sovsäcken och liggunderlag(eller vad det nu heter) sen ska jag nog tömma ur ännu mer skåp. Och kanske möblera om, om jag orkar.. Imorgon ska jag packa sen kommer mormor & Örjan och käkar smörgåstårta hos oss för att fira min, mammas och mormors namnsdag, Kristina, som egentligen är på fredag, men eftersom att jag är i hedparken då så ville de inte fira utan mig!:D

Nu ska jag ta mig en dusch, så jag känner mig fräsch, sen får jag se vad som händer :)



:D


pusshejs <3

Mycket händer..

Idag har jag jobbat sen inte gjort mycket mer :) Imorgon ska jag till Örebro på dagen/förmiddan eller nå och handla inför helgen.. sen på eftermiddan/kvällen blir det kanske, bara kanske, Filipstad med Marika (: eller nått.. :D På fredag åker vi!!! :D:D WIIIIIIIIEEE lääääääääääängtar! kul ska vi ha, eller hur marika? ;p





Igår (den 19/7) var det exakt 4 år sedan (19/7-05) Jimmy "Bobbo" Broström dog :( Hela historien är lång, tråkigt är det när man typ var den sista som pratade med han :( menmen.. Hoppas du har det bra där du är nu!
Jag får göra som Nellie och titta upp mit stjärnorna och vinka och sedan säga "hejdå bobbo" :(

;p

Hittade några riktigt bra låtar, så ta dig tid och lyssna eller något!
















En månad sedan!

Nu har du varit borta i en månad, det var(och det är fortfarande) många som älskade dig, du var omtyckt av många och det är många som sörjer din bortgång andreas.



jag minns så väl när jag träffade dej för första gången, Höljes -08. det var verkligen en dag att minnas vännen.



vila i frid Andreas Adolfsson <3

:D:D:D

Då var det den 20e juli och min underbara Alexandra Svahnberg fyller 17 år! :) Grattis sötnos!!! <3





du har alltid varit, är och förbli en bästa vän gumman, ska bli så kul att träffa dig igen den 31a (: 5år 10månader & 11dagar, så lång tid blir det mellan 20/9 -03 och 31/7 -09
 Ha en underbar dag nu bästa vän :*

;P

skrev ju ingenting igår så därför blir det en snabb uppdatering om gårdagen:)

blev bara promenader med jessie sen hämtade Sandra, Seppo och Simon henne och då fick jag & Dennis varsin sjal och lite pengar, mamma fick ljus och nån go tvål :) vid 21.00 mötte jag marika och vi gick runt, träffade mella och belinda pratade med dom sen som vican och vican :) sen gick vi till statoil allihopa.. Vican och Marika drog strax före tolv :/ men jag, mella, vican & Belinda gick neråt mot torget igen , satte oss på en trapp bakom systembolaget och tog kort och prata :) jag drog hem runt 1.. vet inte vad klockan var :)











¨






idag har jag bara soovit, sovit och åter sovit :)

pöss <3


:D

Mamma höll på att skrämma livet ur mig när vi var på torget innan :(
menmen, nu är hon bättre :D
Och jag är MYCKET glad idag!! :D
men men, nu ska jag ut på en promenad med sötJessie :D


<3

Fredag!

Igår kväll var jag ute med Marika och vi hade så tråkigt så vi hade roligt med kameran :))



Marika i gungan





Jag i gungan ;p





Jag






Marika (:


Jag orkar inte läga ut alla bilder från gårdagen men kul var det!

Idag var jag & mamma ner till banken och satte in min lön på banken, sen aktiverade jag mitt bank kort med. Det blir att ta det lugnt idag, sen ut ikväll med Marika igen!

pusshej!<3

Torsdag!

Idag har jag inte gjort någonting alls, bara varit ute med Jessie några gånger.. Vid halv 5 tiden ska jag hem och fira Mella i efterskott, eftersom hon fyllde år den 2a juli! (: Så då får man träffa henne lite, var ju evigheter sedan.. Efter jag varit hos Mella får jag väl se vad som händer.. Blir väl att gå ut ikväll om någon orkar eller vill!?! Och två nätter i rad har jag inte fått ligga ordentligt i min säng för att jag har haft en liten vovve som tagit upp mer än halva sängen (;



                                                                                                     TJUV



Glöm inte vilken
skatt en vanlig
dag är !
<3


Keep dreaming!

Nu kommer lite bilder från gårdagen :)


Marika (:



Magdalena (:



Marika & Magda (:



Jag & Marika (: <3


Onsdag!

Idag blev det jobb i 1½  timme bara också. Sen vilade jag en stund och bokade biljetter till Värnamo!!! <3 Efter det gick jag och mamma och hämtade våra nya mobiler.. Först tyckte jag inte att den var så rolig, men hittade massa bra saker med den..


Nu kommer lite bilder från dagen :




Jessie




Eva (;




Eva (;




Eva & Kamilla (;




Kamilla har skaffat sig "silikontuttar" ;D




Kamilla i profil med sina nya bröst (;




Galna grannar jag har? OM NÅGOT!! xD




Promenad  (;




Söt Jessie ((:




Jag & Jessie ((;




Söta Jessie <3




Denna bild på Jessie får avsluta för idag ((:



                                                                                                                                                      Puss & Kram

Tisdag!

idag jobbade jag i 1,5 timme, sen gick jag hem och duschade sen gick jag, mamma & Dennis ner till banken, sen hämtade vi ut telefonerna(eller telefonen). Vi trodde att alla 3 mobiler skulle vara med men nej, det var bara Dennis mobil som var med.. så får se när min kommer.. sen städade jag lite och så kom lilla jessie:) som ska vara här tills på lördag.:) sen blev de att gå ut med marika och magda och vi tog massa bilder... sem hem och gå promenix med jessie :)
imorgon ska jag gå med jessie när jag vaknar, sen jobba i nån timme, sen ska jag boka biljett till värnamo :D ÄNTLIGEN!!
ha det gött folket
pusshej

Evigheter sedan.

Jag har inte skrivit på ett tag, inte skrivit sen i slutet av april tror jag det är :( det ber jag om ursäkt för. Det är i alla fall sommarlov nu men endast drygt 40 dagar kvar :( men men... jag har jobbat i hela 7 timmar under sommarlovet. Men börjar egentligen v.29 och jobbar till v.31 :) grymt soft.. endast 6timmar i veckan, men kanske skulle få lite extra arbete ändå :P mer pengar jue :D jag har inte hunnit göra så mycket sedan sommarlovet började.. tältat, umgåtts med kompisar och så :) på torsdag åker jag till Örebro med das familia ;p mycket trevligt, blir att inhandla nya skor och cykel kanske.. jag kom in på kvinnersta.. så börjar den 17augusti :) så det blir gymnasiet i 3 år till ...
nu måste jag städa lite eller något.. för torsdag eller fredag kommer syster och ska vara här under hela nostalgihelgen...... ha det bra och så får vi hoppas på att jag kan skriva snart igen .. pyzz



R.I.P 20/3-09
Andreas Adolfsson


R.I.P 4/7-09
Mikael "Bamse" Gustavsson

RSS 2.0