Jahaja...!

Då blir det tydligen Mariestad och kolla på Dennis hockey cup på lördag.. Blev inge Örebro...


men men....... det skall bli skojsigt :D

Torsdag!

Jahaja, då var det torsdag igen då, och det innebär att det är helg snart ;) Då ska jag antingen åka till Mariestad eller Örebro :)) Men det får vi se vad jag bestämmer mig för ikväll :D
Den här veckan har varit riktigt skön :D inget att plugga på... eller jo, hade ju svenska prov i tisdags, men det var ju lätt som en plätt :D Sen pluggar man ju lite lätt på matten som  det är prov på nästa tisdag :) men det är inte så brottom med det nu ;p
I måndags stannade jag hemma från praktiken för jag inte mådde så bra + att jag inte ville smitta ner de små söta barnen :D.
I tisdags blev det i alla fall skolan.. Matte + Svenska, då vi hade prov och massa redovisningar + Engelska där vi knappt gjorde någonting på bara läste lite.
Igår var det Historia + Matte + Samhällskunskap. slutade vid två, vilket var bra gött :)
Idag hade vi sovmorgon fram till idrotten började, men jag var tvungen att gå till sjukstugan så är inte med på den, så nu sitter jag i kafeterian och väntar på att dom ska ringa och säga om jag skall tillbaka till sjukstugan idag eller vilken dag jag skall tillbaka :) Har ingen lektion förän framåt halv ett tiden. Vid kvart i tolv-tolv ska klassen äta på Silvergrytan, mysmys :) Sen har vi Datorkunskap, får väl se hur mycket vi får gjort den här gången då :) Eftersom att det alltid går halva lektionen till massa krångel med datorerna eller så busar alla x) Och efter datan blir det geografi :) Sen ska man hem och kolla matten lite, sen blir det kanske ut och promenera lite grann:D
UNDERBART VÄDER!!!! VÅREN ÄR PÅ VÄG!!! :D:D

Nu ska jag hitta på något... inte för att det finns så mycket att göra i skolan men..............

Byebye

:') <3

BAJS


Crazy! ;s

Att jag inte fattat det förens nu!:O Det är NI som får mig att bli "mitt gamla jag" igen, jag vill inte tillbaka till den nivån! Jag bara skadar och sårat folk då ju :( Jag är int stark nog längre att stå emot! :'(


Jag saknar min Louise Tagesson så jävla mycket! Blir galen att jag inte trääffat hene på snart 6 år! :O :'( Jag älskar och saknar dig gumman <3 jag kommer alltid finnas där för dig, du betyder allt för mig! <3<3


?

Då var fredagen avklarad :) Började med att jag blev med Jennie till sjukstugan. Efter det drog vi till skolan, rätt så soft dag :) På historian kollade vi på nå program om ideologierna(stavning?), sen skulle vi diskutera om nånting i grupper. Och självklart hamnade jag i samma grupp som flummisarna Börjel, Lennie & Niaz xD Lätt bäst. När vi var klara med det hade vi typ 15minuter kvar innan vi skulle in i klassrummet igen, då började självklart Börjel och Lennie härja. Började tala danska och norska xD Lät för bra asså! :D Jag höll på att dö at skratt x) aja, sen var det lunch, jag jennie och niax höll på att spy av den äckliga laxen x( sen drog jag och jennie upp till Anlida och kollade henne soltid, på vägen ner till ica och till skolan blev det massa flum :D Kommer aldrig klara mig i hela TVÅ veckor utan henne när hon åker till Thailand! :O :'( KOMMER DÖ, Vi delar skratt och gråt ju!  men iallafall.. efter det blev det engelska med världens BÄSTA lärare (NAAT!!!!) Hatar henne! Vi kollade klart på The quiet storm och sen diskuterade vi om filmen :) Efter det slutade vi, blev hämtad på torget, åkte hem och lämnade väskan och sen bar det av till Karlskoga :) Där blev det först Team Sportia, där jag inhandlade ett par shorts bara, och dennis massa hockey tejp ;ss och mjukisar :) Sen blev det Intersport där jag inhandlade byxor :) och dennis nya fotbollsskor :) Sen blev det Willeys, Lidl och sen mat på MAX :D Efter det skulle vi åka hem men tog en omväg till Filipstad :) handlade på kvantum lite också :D Sen åkte vi hem :) Och nu inser jag hur dåligt jag mår :O Jag klarar inte av det, jag måste verkligen vila :O förkylningen tar död på mig, sov liksom till Karlskoga, från karlskoga till Filipstad, från Filipstad och Hällefors :O Så mycket kan inte jag sova i en bil annars ;S Somnade även direkt när vi kom hem, och varken nässpray eller ipren/alvedon hjälper!!


Och varför, om du nu är sur/hatar mig, varför stirrar du på mig då och du tror inte jag märker det? :O men du har alltid varit sån, så jag orkar inte bry mig längre :O



hejdå mina damer och herrar :D

Vänner?

Vafan ska man med vänner till  när de bara sviker? Just nu vet jag inte vad jag ska ta mej till :O Just nu vill jag flytta hem till pappa, även om jag hatar han så mycket!:O Men det är där nere som jag har alla mina RIKTIGA vänner! :( Jag saknar dem alldeles för mycket! :'( Dom var mitt liv, och jag känner att jag förlorar kontakten med allt fler och fler! :( De "vänner" som finns här visar sig bara vara att man är en "ersättare" om ingen annan kan umgås med dem eller prata eller så.. Jag finns bara om ingen annan kan med andra ord! Alla snackar bara skit!! Att snacka skit om vänner är samma sak som att snacka skit om någons släkt, enligt mig, men jag har tydligen fel! :O Varför ska allt bli skit just på samma gång!:O Det är inte alls kul när man blir nertryck till NOLL av både vänner och familjen, och ingen finns det att prata med när man mår skit!!!!

HEJDÅ !!!!

Tisdag!

Igår blev det bio med Jennie & Rebecca :) Män som hatar kvinnor hette den :)  skolan idag var väl.. vad ska man säga.. bättre än dåligt... matte först.. räkna massa.. men det gick bra:) sen var det svenska.. G+ på analysen på Innan jag dör :) sen lunch, svenska igen.. gick igenom satsdelar och redovisade snabbt om någon person.. efter det var det klassråd, sen mitt favoritämne engelska.. efter det blev det elevråd :) Och nu har jag gått och funderat hela dagen på om jag ska till Emmaboda eller inte... hmm.. aja.. löser sig.. har pluggat massvis med geografi, men känns dock inte som jag lärt mig något.. snart blir det sova, även om det är sovmorgon imorgon:)


hejdå:)


wo ai ni<3


RSS 2.0