Japps ! ;p

Vi kan börja med att gå igenom vad som hände igår och sen tar vi det som hände idag (;

fredag ! : skolan var Trööööög som vanligt (; slutade vid 14.00 vilket var väldigt skönt :) så då hann man hem och sova en liten stund innan andreas skulle komma vid 6tiden :) gick ner och mötte honom och vi gick hem till mig och åt lite goa hamburgare :) sen la vi oss framför datorn och kollade lite sen vart det promenad i iskalla kylan med marika. efter det vart det att gå hem och kolla på film och sova :):):)

lördag ! : vaknade upp bredvid andreas :):$ vi vaknade redan vid halv 8 eller nått ... sen vid 10 kom marika och hennes pappa och hämtade oss vid snäckan så drog vi på rally :) det var trevligt men kallt :):) Där träffade vi först E.K som man inte träffat på väldigt länge, sen träffade man även Patrik Albinsson som också var längesen. efter det mötte vi Markus, Zahn & Markus mamma :):) ställde oss i någon kurva och kollade ;p jag är kär i en bubbla ;p men vid kvart i ett eller nå kom marikas pappa och hämtade oss.. så såg inte hela rallytävlingen , men det var trevligt:) men KALLT!! :( men men.... m:s pappa körde hem mig och andreas, och när vi kom hem så åt vi lite sen vart det att gå ner till bussen för han skulle hem :/ tråkigt :(:( men men,..... efter det gick jag hem och la mig och kollade på sex and the city, :) somnade men ändå ;p nu är jag gör trött ;o och fryser ihjäl ;s men nu ska jag nog lägga mig och läsa  lite ur Innan jag dör.. :):)


bye


jag tror jag är kär !! <3 :$

Torsdag !

började med samhällskunskap då vi bara skulle kolla igenom olika nyheter från 2008 ! Inte så många som kollade, men jag hittade bra nyheter från smålandsnytt ! ;p mycket intressanta saker ;b sen hade vi idrott då min grupp första spelade pingis nere i kärllarn ! ;p sen fick vi gå upp och spela badminton ;p Det var rätt så kul i början , men sen var jag tvungen att sätta mig ner, vart både illamående och svimmfärdig och det har suttit i nästan hela dagen . och inte gick jag hem heller , vilket jag tror att jag skulle ha gjort... sen hade vi samhällskunskap igen ;p då vi gick igenom det vi hittat ! ;p sen vart det lunch, BLÄ mat !!!! HATAR SKOLANS MAT ;o efter det vart det datorkunskap , lika oseriös som vanligt den första halvtimmen ! ;D den här gången kastade typ alla småbollar på Göran ;p hahaha !!! efter det skulle vi egentligen ha geografi och sluta vid tio i fyra, men vi hade självstudier så fick jobba hemma , men då vart vi (jag & marika) "tvingade" till klockarhagsskolan... snacka om minnen man fick tillbaka ;o vi fick presentera vårt "igenkända" program för 9orna ;p men efter 20 min var vi klara redan ;D så då fick man äntligen dra hem ;b när man kom hem så var mormor & örjan här , dom bjöd på pizza , och berättade en nyhet ;b sen när dom stuckit iväg började jag städa , och sen har jag typ inte gjort någonting ;p

menmen... imorgon är det fredag ;p

hejdå !! <3


Yääs !

idag har det varit en rätt så lugn dag,
- Okej då, sen har sugit balle ! ;o -

Da'n börja mä att vi hade sovmöra till 10.20 , då vi hade matte , vilke inte alls gick nå bra ! ;o
sedan var det lunch , vilke de inte hände nå på som vanligt ... & efter de va de samhällskunskap "DAGENS HÖJDPUNKT! :D" Och efter det hade vi historia .. O_o Sen så vare möte :/ hatar't men han sa massa positiva saker .. vilket jag inte räknat med ! ;o Jag är tydligen den som gör att klassen inte är indelad i "grupper!" .. ;ss Jag har inte fattat riktigt än men ... jag tycker att alla jämt blir sura så fort jag ens öppnar käften ;o Och jag var "klassens gladaste" också ;o
Men fuck off den här förbannade klassen & skolan ! Jag kommer ändå lämna er till hösten !!! FILIPSTAD ! HERA I COME !! ^^ Så FUCK OFF HFS !! ^^  ;p
På Vägen hem började jag och mamma tjaffsa om massa ! ;o hatar't !!! ATT DU ALDRIG KAN FÖRSTÅ ? ;o Så när det var mat så var det bara jag & mamma som åt , eftersom att bror inte var hemma ... Så det var KNÄPPTYST vid matbordet ;o det har aldrig någonsin varit så tyst :o
Sen har jag suttit på mitt rum resten av da'n ,
men men , nu ska la jag ta & hitt på nå ! Måste läsa både boken på engelska & romanen .. hatar att läsa ! ;o men romanen kan jag faktiskt inte sluta läsa ;o Den måste Ni verkligen läsa ;o
INNAN JAG DÖR heter den !!
bye gött fölk !!! ;p


varför ska det alltid vara såhär ?
det är svårt att visa folk vem man egentligen är .
det är slut på "mig" nu ,
nu ska jag visa vem jag egentligen är . fuck of , jag orkar inte med fördommar .
jag är Jag . du sårade mig !










ny blogg, första skoldan

då var man tillbaka, med ny blogg och ja.., ska försöka att skriva så ofta jag kan.

första skoldagen idag efter ett skönt jullov
hade bara ledarskap så skolan varade bara mellan 11.15 och 13.20 , det gillar vi :D när jag kom hem försökte jag läsa lite ur engelska boken, men så dålig som jag är (och eftersom att jag hatar engelska) så gick det inte så bra... så började läsa en bok till svenskan istället.. fastnade verkligen i den.. sen har det inte hänt så mycket under dagen.. och nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon.. man kan ju inte vara för trött och tjurig när man ska ha engelska med den lärarn man har.. inte alltid kul att ha en rysk hora till engelska lärare så att man inte förstår ett ord..
men men, vi får väl se om jag håller mig så uppdaterad:)

GODNATT ;p

RSS 2.0