härlig vecka va

Hade världens sämsta dag igår, men framåt kvällen blev det bättre, förutom att det högg i magen så jag börja grina! :s Men bästaste grannen Jimmy gjorde mig glad, han fick mig att skratta och allt!
Imorgon är jag ledig, men jag skall dra mig ner till skolan för att prata med Birgitta och lämna pappret till henne. Sen får vi se om det blir nå, om jag pallar, "stöd"engelska.
Tisdag har jag sovmorgon till halv ett, eftersom att Birgitta är i London med tvåorna och Katarina gick med på att flytta matten från 08:30 till 12:30. Det gillar vi. Men kommer dock inte hem förens framåt halv fem eftersom vi skall ha elevråd.. Men det gör inget för mig.
På onsdag slutar vi vid två eftersom att Erling är med till London han med.
Torsdag är det nationella som gäller.
Fredag är det ledigt 1a maj ju :)

Go vecka!

Nu skall jag se på 17 again och lata mig, hare bäst gott folk!

Underbart!

Då sitter man här och drygar, för jag har ingenting att göra fram till halv tolv ungefär. Fick sovmorgon idag, eller ja, vi fick "självstudier", men jag och Niaz hann göra klart dem på lektionen igår, så då kunde man sova längre och ta det lugnt på förmiddagen idag. Och eftersom att jag skall kliva på bussen vid lill ICA så behöver jag inte vara där förens.. tjugo i tolv ungefär..? Sen blir det gött med att träna lite, eller vad vi nu skall göra, och efter det blir det massage för mig. Sen får vi se om man kanske hinner ta sig en glass på Nerings? Men det tror jag inte eftersom att bussen kommmer... ja, nångång!
Vi får väl se vad som händer när jag kommer hem i eftermiddag. Om solen är kvar så blir det kanske att sätta sig där, eller kanske hoppa lite studsmatta med grannen? Eller kanske gå ut till lokalen och lägga sig i solariet kanske? Aja, man får se vad som händer.
Det är i alla fall underbart väder nu!!!
Men nu skall jag plocka i ordning saker som jag skall ha med mej till Grythyttan.
Hare gött


Toppen?

Eller?

Just nu sitter jag i skolan och har historia, inte alls kul, vi försöker komma överens om vad vi ska göra, men nu har vi iaf kommit fram till de:P
Efter denna lektion blir det matte då vi ska ha repetition inför matte nationella, lunch, samhällskunskap då vi ska hålla på med media eller nå, sen blir de geografi fram till 15:50 -.-  död kommer jag vara när jag kommer hem iaf...
Hemma blir det att plugga Geografi och engelska. Sen kanske baka om jag orkar, sen kanske dra på fotbollsträning :D Det kommer gå illa asså, har inte tränat någonting, förutom på idrotten i skolan, sen jag slutade fotbollen för...2.3år sedan? ingen kondition alls.

Veckans planering:
Måndag: va ledig, men fick gå till skolan för att ha elevrådsmöte om att matakuten skulle komma.
Tisdag: Skolan, första skoldagen efter ett skönt lov:) När jag kom hem pluggade jag lite, sen satt jag vid datorn resten av eftermiddagen.
Onsdag: (idag) skolan, plugga, baka?, träning?, sova!:D
Torsdag: skolan på förmiddagen, sen Grythyttan till Hälsans hus med skolan och träna(tror jag) och få massage :D Sen får vi se vad som händer:)
Fredag: Nationella i engelska, slutar redan vid 11:00 då. :D Bra gött:D Sen får vi se vad som händer:P
Lördag: Antingen kolla på Dennis "träningsläger" eller så blir det att bli med på match i Kopparberg. Får väl se:P
Söndag: Ta det lugnt, plugga lite geografi.



Av någon konstig anledning har jag haft en ganska tung vecka hittills. Ända sen i lördagskväll har det varit.. jag vet inte jag har känt mig lite.. inte nere, men ändå tyngd av något. Jag vet inte om det är ensamheten och behovet eller saknaden av att ha någon att somna med som spökar eller vad det är, men kul är det då inte!! jag känner mig typ.. förlorad och vilsen.. Men det är en del av livet, så jag får försöka kämpa emot. I'll just be waiting..

Kom Tillbaka blubb <3 :/

Nu har jag fått nog av att folk som betyder så mycket för mig jämt ska lämna mig.
Visserligen är det en sak om man kanske börjar bråka, men att lämna en på riktigt, alltså försvinna och inte överleva.
Först blev Johan skadad av sin styvpappa ifjol, sen tog han självmord ett halvår senare:(
Och igår ringde Emils mamma och berättade att han blivit slagen och mobbad i flera år och att han tagit självmord :'(
För er som inte vet vem Emil är så är han en väldigt värdefull person för mig, han har varit min bästa kompis sen vi började hos dagmamman :) Visserligen hade vi tappat kontakten rätt så mycket, men när någonting hade hänt någon av oss så kunde vi alltid prata med varandra. Men han hade tydligen dolt alla sina problem om mobbningen för mig i 3 år. Han nämnde en gång han blev mobbad, men det var bara för att han hade snubblat i matsalen:/ Men sen har han inte nämnt någonting om det.

Saknar dig blubbiiiis!!! Kom tillbaka :( <3
Vila i frid, och hoppas du får det bättre där du är nu.

 <3


KYSS <3 :*

Minnen, minnen, minnen! <3

Tänker allt mer på tiden då jag bodde i Värnamo, alla minnen med den klassen, de är så fantastiskt underbar! :) Maria(vår lärare då) satte alla tjejer i klassen i ett litet grupprum där vi hade "tjejsnack", vi pratade om allting och skrattade och hade det så trevligt. Pratade om killar, då det var minst halva klassen som gillade en viss person, som då råkade var Linus;). Och det blev lite små gnabb om vem som skulle få han och så. Kalaset som Emma & Lina hade en gång då de fyllde år var gör roligt x) Vi skulle tävla på tid vem som var snabbast med att äta upp en (eller två?) kokosbollar och när alla var klara så hade alla sånt där vitt klet i HELA ansiktet och håret xD Och en anna tävling de hade på kalaset var den där när man ska äta ett antal stycken mariekex och sedan vissla, alla åt så fort de kunde och försökte vissla, men det enda som kom ut ur munnen var massa smulor :D. Och jag minns när vi gjorde den där "Haloweenfilmen", då man skulle göra egna små filmer på datorn. Jag har kvar den än idag x) Jag skrattar bara jag tänker på den.
Men ju mer man tänker tillbaka i tiden desto fler minnen kommer det fram! <3


RSS 2.0