Tisdag 4/8 -09

Helgen har tillbringats i Småland, Värnamo, där det var super duper kul!!
När jag kom fram i fredags blev jag uppmött av Alexandra först, sedan kom Louise och snacka om att båda har förändrats!! Sen träffade jag inte Alexandra mer på hela helgen.... Jag och Louise åkte hem till henne.. satt och "pratade" skrattade i alla fall, kollade i skolkataloger.. hittade massa roliga bilder på oss när vi var små xD typ i tvåan-trean, ujujuj!!! :D Senare kom Jenny och vi kollade på film och pratade, sen blev det grillat kött som mat :D mumma ;p Efter det drog vi ut en sväng på stan och kollade lite... Det var några killar som busvisslade efter oss.. xD haha.. "I'm back in town!!" :D Sedan drog vi ippåt och gungade på gungor och någon så kallad häst eller något, men det såg ut som någonting annat ... Sen skulle Louise visa hur man headbanga(stavning?), det gick ju rätt så bra, ända tills hon låg ner med ansiktet i sanden xD sedan gick Jenny hem och jag & Louise hem till louise.. satt vid datorn och kolla på tv en stund, sen slocknade vi;D
På lördag morgonen åt vi frukost, sen gick vi på stan en sväng, jag köpte ett linne, hårnålar och ett paraply till mig själv, sen köpte jag en tunika åt mamma :) Sedan hämtade vi Jenny, åkte ut till Osudden vi 1 tiden.. var där till 6 tiden.. Sen blev det pizza på Babylon och höll på att spy för att vi var så hungriga.. på vägen hem träffade vi Julia(tror jag det var?) och vi pratade lite med henne. Sedan ringde Louise sin kille, så fick jag prata med han.. världens mest osociala kille xD nej då.. men han var trevlig :) Vi hamnade i en lekplats vi tt dagis där red louise och jenny av djurena xD sedan gick vi uppåt och satt i nå lusthus eller nå utanför pappa... han bodde iaf kvar... Men sen gick vi hemåt och sov..
På söndagen vaknade vi vid halv 12 av att Louise's pappa bankade på dörren och tyckte att vi skulle vakna... Jag duschade, sen när Louise duschade snodde jag datorn en sväng, sen blev det frukost och packa ihop mina saker..  Sen kom Jenny, vi åkte ner till stationen och de släppte av mig och sa hejdå... Första tåget gick mot Borås, så var det fullt med ungdomar i den vagnen jag satt i... blev ingen sömn där inte.. sen i Borås fick jag vänta i en timme på tåget till Herrljunga.. under tiden kom det några killar i 13-14års åldern och frågade mig hur man gjorde för att köpa "sista minuten biljetter", så jag fick lov att hjälpa dom ... på tåget till herrljunga var det rätt så lugnt... sen när tåget till örebro kom var det fullt överallt.. men hittade en plats.. fick mig en liten kompis med.. värsta söta lilla pojken :D sen när jag väl var i Örebro fick jag vänta i 1h och 45min fick mig en kompis då med.. någon kille som skulle gå nått i grythyttan, sen kom det en till som skulle gå där.. dom var riktigt trevliga.. När bussen väl kom attade de inte att det var den de skulle med xD dom satt och prata med mig hela vägen till grythyttan så det blev ingen sömn på bussen som jag hade tänkt mig... men sen när jag kom hem vid 22tiden blev det datorn en snabbsväng sen la jag mig och somnade direkt!! :D skönt
Igår(måndag) vaknade jag vid 10.05 av ett sms från Daniel Saxin att han träffat min mamma.. men fick inte sova längre tydligen för han bara skrev och skrev... Åkte ner och jobbade vid 11, blev klar halv 1, pratade med Anna-Lena en stund, sen åkte jag hem... Skönt att jag inte har något mer jobb denna sommar!:D Sen gjorde jag knappt något mer igår :) Jo, jag var hem till Seija och plockade klarbär, sen gick vi till Marianne och plockade lite vinbär :) på vägen hem blev det Hamburger Hill med mamma, mummsigt!;D
Idag vaknade jag vid halv 12.. åt frukost, gick och kollade lägenheten :) najsig! så det blir nog flytt snart.. Snart måste jag städa, ikväll kommer Linda, Sara & Robin... Inte så kul... Jo att träffa Sara ska nog bli kul, har inte träffat henne på evigheter.... menmen...
Nu måste jag dra... Jag tycker att jag har skrivit väldigt mycket just nu!








pusshej!<3

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHA omg helgen var bäst!

Headbangingen var ju lyckat hahahahha xD

Saknar dig Jonna, vi måste mötas igen snart!

<333333333333333

2009-08-04 @ 15:03:47
URL: http://differentdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0