Måndag 31/8 - 09

Hejhopp, jag märkte att jag inte skrivit på en vecka nästan. Dålig jag har blivit på att uppdatera bloggen, jag vet, Fy skäms på min själv! Jag tänker inte gå in helt på vad som har hänt dessa dagar i skolan.... I onsdags hämtade vi kläderna, i torsdags hade vi redovisningar och reptilhantering, i fredags hände knappt någonting i skolan. Efter skolan åkte jag först till Örebro, gick upp på stan och tog ut pengar sen gick jag ner till resecentrum, där jag träffade Olle som väntade på sin buss, när han hade åkt fick jag sitta och vänta i en timme på tåget till Borlänge. Väl framme i Borlänge träffade jag min efterlängtade Jimmy! :P Och hans goa mamma så klart :P Sen åkte vi och handlade lite, sen åkte vi till banan i Falun och gjorde... minns inte vad, lekte med nån hund gjorde jag i alla fall.. sen åkte vi och käkade pizza sen tillbaka och sov.. På lördagen träffade jag Jimmys goa syster och deras kusin :) vi kollade på folkrace hela dagen. Det gick bättre för Putte än vad de gick för Jimmy.. men men... sådant händer.. På kvällen blev det att åka hem till Jimmy, vi käkade lite varma mackor sen sov vi :). På söndagen(igår alltså) gick vi upp och åt vid halv 1 tiden eller något, sen hände inte mycket mer. Jimmys mamma skjutsade in mig till Borlänge vi halv 4, Jimmy blev inte med för han mådde inge bra :( , hoppas han blir bättre! :) På tåget träffade jag Erik :P så det blev inte jätte mycket pluggande.. Sen fick jag vänta i 2timmar på bussen i Örebro.. drygt.. men men... Somnade direkt jag kom hem.. I morse vaknade jag med världens huvudvärk och mådde inte alls toppen, men tvingade mig in i duschen, sen bar det av till Lindesberg till öronläkarn, blev både bra och dåliga nyheter, men men... hoppas det blir bättre.. Sen blev det Örebro och handla.. Men blev dock inge Pihlskolan för mig så de fick skriva på nå papper inte.. får ta det en annan dag.. Sen jag kom hem har jag inte gjort ett skit, blev att jag la mig i sängen och sov i en timme, känner att jag behöver plugga, eftersom det är prov imorgon. Får se hur det går. Vi får hoppas att jag klarar det.. Om jag ens tar mig till skolan om jag mår så här imorgon med.. hoppas inte jag är sjuk imorgon säger jag bara... menmen.. nu ska jag ta och sätta på en film sen plugga och sen blir det ett litet bad och sen SOVA!! :D Ni får ha det bäst folket. PussHej :P<33



P.S. Grattis syster på 20 års dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0