Lördag 22/8 -09

Igår kväll tyckte Jennie att jag skulle komma hem till henne och hålla henne sällskap, självklart sa jag ja till det. När jag kom dit busade jag som vanligt med hennnes hundar sen kollade vi på film, Benjamin Buttons otroliga liv. Jag gick hem när filmen var slut. Blev en film när jag kom hem och sen sova..
Idag vaknade jag vid halv 12, känns som att det var evigheter sedan man sov länge! Sen åkte jag och tog ut pengar som jag var skylldig mamma för biljetterna, sen handlade jag lite. När jag kom hem gjorde jag paj och tacos, mumms på båda gosakerna :D. Snart ska jag ta mig en dusch sen vid halv 7 kommer Jennie och hämtar mig, sen åker vi bort till Marika på tjejkväll. Sen framåt 22 tiden ska jag dra mig neråt mot Krokbornsfesten och hjälpa till lite :) Får se om jag stannar till 3 eller inte, beror på hur mycket jag orkar.. Vi hörs kanske inatt med bilder eller så hörs vi imorgon :P


Time for some music





PussochHejpåer;P<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0