Lördag 15/8 -09

Nu ska jag berätta lite om gårdagen som blev väldigt lyckad! :D

Klev upp vid 06.00 igår morse och började städa på mitt rum, sen vid halv 9 städade jag trappor fram till 10 ungefär. Duschade och gjorde mig i ordning, sen vid 11 åkte jag, mamma och morfar in till Örebro, först blev det Marieberg sen fika, sen Willys, skokanonen & Ikea. Efter det körde dom in mig till stan, eftersom jag var tvungen att ta bussen hem för att dom skulle hämta Dennis, William och Gabriel i Nora. Så jag gick runt på stan och hittade mycket fina kläder, men köpte ingenting speciellt på stan, bara ett linne :). Tog 16.10 bussen hem, den var 5minuter försenad, sen tog det en halvtimme att komma ut från Örebro, för de håller på med någon rondell sak, så kom hem en halv sju -.-' .. Det har aldrig varit tråkigare att sitta på en buss.. Men fick mig några kompisar på bussen xD två små gulliga barn :P När jag kom hem bytte jag om, cyklade till statoil och mötte Marika, sen drog vi till Espana och käka mat, mummsigt :) Sen drog vi upp till torget träffa massa folk, sen skulle vi gunga bakom ica men hamnade bara bakom ica och satt och pratade med Anna och Amanda :) Sen drog vi till Marika, sen till statoil, sen ner till torget igen, där träffade vi massa folk, sen kom två stycken väldigt roliga personer xD Sen vid 11 drog Marika hem då åkte jag med hem, men fick sällskap av de två "väldigt roliga" sakerna som tydligen skulle bli med mig hem och kolla på film xD Men det fick dom inte :P När jag kom hem blev det film och sova :D



Idag vaknade jag halv 2, åt frukost, kollade på tv och nu sitter jag här :) Vet inte riktigt vad som händer senare idag. Blir nog att träffa Marika ikväll igen :)



Usch fy och blä.. skolan börjar på måndag, det ska bli både roligt och tråkigt... träffa nytt folk och ny skola och så ska väl bli kul, men inte alls lika kul med massa plugg och så.. menmen, det ska nog funka :D

Nu ska jag nörda film eller någonting sådant..

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0