HEJ

... här sitter jag och har precis diskat för att diskmaskinen är kaputt, vi får hoppas på att de kommer och lagar den snart! :P Menmen, när jag stod och diskade kom jag på att jag inte har bloggat sen i lördags innan jag stack hem till Marika. Så nu kommer lite kort info om dagarna som har gått. :))


Lördag kväll - Jennie kom och hämtade mig vid halv 7, vi åkte till Marika. Där skärde vi frukt och grönsaker och gjorde minipizzor när Yasmin kom :). Sedan åt vi och pratade en massa, vid 22 gick vi ner till Krokbornsfesten, eller det var jag och Marika som gick och Jennie & Yasmin åkte moppe. Det var mycket trevligt att se allt gammalt folk, som man inte tror dricker, fulla! xD. Jag kom hem vid halv-kvart i 4 på söndag morgonen.. trött som ett svin, somnade på en gång

Söndag - Vaknade vid 10-11 tiden, drog på mig ett par byxor bara och gick ut i nattkläder på gårn, där sitter fullt med folk, men jag var för trött för att gå in och klä på mig... Och Amir skulle självklart ta kort på mig för att visa hur trött jag var xD. Sen gick jag, Kamilla, mamma, Sassa, Julia och Axelia ner till Billiga Niklas och handlade, sen kom Jimmy ner dit med, sen drog vi hela högen till ICA och handlade och sen gick vi hem, då kom Malin. Vi började grilla sen lagom till att maten var färdig grillad kom Natha och Nellie hem, så hela gänget satt och åt på gården som vanligt :P Sen gick jag in, glodde på film och sov :)

Måndag - Sovmorgon! Fick ta bussen vid 8 i alla fall.. Dagen började med skolfoto, som säkert blev misslyckat för min del... sen 20 minuter matte, lunch, på lunchrasten gick jag, Linn, Peter och Fredrik upp på Linns rum och plattade Peters hår, så han fick heta Petra hela dagen :P Sen blev det svenska, sen engelska... När vi slutade gick jag med Linn till hennes rum som vanligt när jag väntar på bussen... Vi somnade ;$ men jag vaknade till vid 16.10-16.15 nångång, väckte Linn och sa att jag drog... När jag kom hem blev det film och sova :)

Tisdag/idag - Vaknade 5, tog 6.15 bussen, gick till matsalen när jag kom fram och höll Linn och Olle sällskap. Sen gick vi till Linns rum och satt ute ett tag och så.. sen drog jag till djurhuset där min grupp skulle vara, på lunchen mötte jag Linn, vi satte oss med "flickorna" Petra och Fredrika :P Sen satt vi ute och pratade, på teoridelen på djurkunskapen skulle vi göra affisher/planscher. Det fick jag göra med Peter och Fredrik.. Massa skratt och dom tänkte klippa av mig håret :( och massa saker gjorde dom... När vi slutade drog jag till Linn var där en stund och hennes "grannar" härjade med oss och jag fick nästan en tvättmedelsflaska i huvudet xP. Men dom träffade lampan och flaskan gick sönder så fick bara några droppar tvättmedel på mig :D. Sen drog vi till matsalen för Linn och Olle skulle äta lunch, sen drog jag till busshållsplatsen och väntade.. När jag klev på var det fullsmockat och det satt ett fyllo som tände en cigarett 2 ggr och drack en massa även om busschauffören sa åt han att han inte fick röka.. han fattade ingenting... menmen... när jag kom hem blev det att äta mat, sen glo på tv och sen diska som jag sa tidigare :P

Nu ska jag snart duscha sen sova :P
pusshej :D<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0