Glömde en sak :P

Idag är det min underbara barndomsvän(även lillebrors kusin) Sophias födelsedag, hon blir hela 16 år idag, så grattis till henne(HURRAHURRA!! :D)
Sen är det även så att jag har namnsdag idag, så grattis till mig med, därför tänker jag bjuda på en gammal, gammal bild på oss två när vi var på hennes farbror och Camillas (hennes låtsas mamma) bröllop.
Det låter lite komplicerat med ja... det är så att först var hennes farbror gift med Camilla, sedan skillde dom sig och Sophias pappa blev tillsamman och gifte sig med Camilla.




Jag hittade även en bild på oss när vi dansade för miljoner år sedan! xP


Jag saknar denna brud, Grattis till oss :P

Kommentarer
Postat av: Johannaana.blogg.se

Vilka söta bilder :)

Älskar dig jonna<3

2009-09-16 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0