Fredag 21/8 -09 || uppdatering på g!

Onsdag : Tog bussen vid 06.15, när jag var framme på skolan gick jag och satte mig i nån soffa och pratade med Marri och Madde innan vi började. Dagen började med svenska med Anna, efter det engelska med Kjell. Sen var det lunch, sen gick jag, Mia och Linn upp på Linns rum en sväng, sedan hade vi Utmaningstid, och sist djurkunskap. Sen skulle jag ta bussen hem vid 16.27så gick upp till Linn och va med henne. Sen gick jag till bussen, men den var en halv timma för senad... Kom hem efter 18 nångång.. Då blev det att äta, duscha och sova.


Torsdag : Tog bussen vid 06.15 idag med. Gick upp och la mig i någon konstig liten soffa, men den var mysig. Dagen första och enda lektion var Djurkunskap, på förmiddagen hade min grupp teori med Morgan, sen hade vi lunch, då mötte jag Linn, Falken, Kim, Kevin och Christer, sen gick jag och Linn upp på hennes rum och drygade, sen vid 12.20 började vi igen, då var min grupp i djurhuset, vi gick igenom vad det fanns för djur bland gnagarna och hur man skulle hålla i dom och ta upp dom och så, sedan gick vi ut och satte oss och hade lite prat grejs i 20 minuter eller något, efter det gick vi och kollade på åsnehagen sen hur man skulle mocka och ta upp en kärra och lyfta säckar på rätt sätt så att man inte skadar sig. När vi slutade mötte jag Linn, gick till henne sen tog jag bussen hem. Det blev inge Norrköping för mig men jag klarade mig utan :P Bussen var 20min sen idag... När jag kom hem blev det mat, promenad, boka biljetter, dusch och sova.


Idag : Även idag tog jag 06.15 bussen. När jag kom fram mötte jag Linn och Olle, höll dom sällskap när de åt, sen blev det matte, sen ekologi och på bensträckartiden ringde jag mamma, sen gick jag in och satte mig i nån soffa eller vad man kallar det, då kom Peter och Fredrik och höll mig sällskap. Fredrik började leka med tändare och skulle tända eld på ett äpple och ja... sen fortsatte ekologi lektionen och den var tråkig... På lunchen umgicks jag med Fredrik och Peter, Jasmine och Mina satt med oss när vi åt. Efter maten gick jag, Fredrik och Peter in till minigrisarna, sen hade vi tråkig ekologi lektion igen, då gick vi ut och kollade på olika miljö saker, olika trädarter och så... När vi slutade fick jag sällskap nästan hela vägen till busshållsplatsen av Fredrik och Peter, för dom skulle till andra sidan vägen och vänta på deras buss. Kom hem vid 10 i 4 eller någonting sådant. Tog mig något att äta, sen gick jag och mamma in till grannen, och när Jimmy kom hem blev det massa oseriöst snack mellan mig och honom :P Jag vet inte vad som händer ikväll, det blir väl att tvätta lite sen filmkväll för min del!! Det låter bra tycker jag, imorgon kväll ska man tydligen hem till Marika, om jag nu vill och orkar, ska även försöka ta mig orken till att gå ner till Billiga Niklas imorgon bitti/förmiddagoch kolla om det finns något roligt där ... Var evigheter sedan jag var där sist... Men antar att det är som vanligt..

Nu ska jag dra mig, pusshej :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0